Je bestelling

Wijzigen bestelling

Indien je na het plaatsen van je bestelling deze nog wenst aan te passen of bijvoorbeeld je bezorgadres nog wenst te wijzigen, dan kun je hiervoor contact met ons opnemen via e-mail. 

Uiteraard zijn wijzigingen alleen mogelijk indien je bestelling nog niet verwerkt en verzonden is.

Foutieve bestelling

Mocht er tijdens het verwerken van je bestelling toch onverhoopt iets mis zijn gegaan en je bestelling hierdoor verkeerd of incompleet geleverd is dan horen wij dit uiteraard graag zo snel mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op via mail. Wij zullen er uiteraard alles aan doen je zo snel mogelijk te helpen!

Beschadigingen aan je bestelling

Je bestelling zal door het team van BLOOMBLOOM met de grootste zorg ingepakt en gecontroleerd worden voor verzending. Mocht het toch voorgekomen zijn dat je bestelling beschadigd is tijdens transport dan kun je hiervoor via e-mail contact met ons over opnemen. Wij zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen voor vervanging van je bestelling. Vergeet niet je bestelnummer, track&trace code en adres- en contactgegevens mee te sturen.