Verzending

Verzendmethodes

Voor het verzenden van onze bestellingen maken wij gebruik van DHL en PostNL. Zodra de bestelling verwerkt en ingepakt is zal deze overgedragen worden aan DHL of PostNL. Op dat moment krijg je van ons een e-mail met bevestiging dat het pakket verzonden is en tevens een track & trace code waarmee precies te zien is wanneer het pakket afgeleverd zal worden. 

Wij bezorgen onze bestellingen binnen Nederland en België. Andere landen zijn eventueel mogelijk maar neem hiervoor even via e-mail contact met ons op.

Verzendkosten

NederlandBestellingen vanaf € 50,- met bezorging binnen Nederland worden gratis bezorgd. Voor bestellingen onder de € 50,- rekenen wij € 5,95 verzendkosten. 

BelgieVoor verzending van bestellingen vanaf € 50,- met bezorging in België rekenen wij € 5,95 verzendkosten. Voor bestellingen onder de € 50,- rekenen wij € 8,95 verzendkosten. 

Levertijd

Uiteraard wil je na het plaatsen van je bestelling deze zo snel mogelijk in huis hebben. Omdat onze boeketten met zorg speciaal voor jou gemaakt worden zit onze levertijd op gemiddeld 2-5 werkdagen. Uiteraard zullen we na het klaarmaken en zorgvuldig inpakken van je bestelling deze zo snel mogelijk overdragen aan DHL of PostNL. Op dat moment zul je ook een e-mail met bevestiging van verzending en tevens track & trace code ontvangen.

Mocht het onverhoopt toch voorkomen dat het verzenden van je bestelling vertraging oploopt, dan zullen we hier uiteraard persoonlijk contact met je over opnemen.

Wijzigen bestelling

Indien je na het plaatsen van je bestelling deze nog wenst aan te passen of bijvoorbeeld je bezorgadres nog wenst te wijzigen, dan kun je hiervoor contact met ons opnemen via e-mail. 

Uiteraard zijn wijzigingen alleen mogelijk indien je bestelling nog niet verwerkt en verzonden is.

Foutieve bestelling

Mocht er tijdens het verwerken van je bestelling toch onverhoopt iets mis zijn gegaan en je bestelling hierdoor verkeerd of incompleet geleverd is dan horen wij dit uiteraard graag zo snel mogelijk. Neem hiervoor contact met ons op via mail. Wij zullen er uiteraard alles aan doen je zo snel mogelijk te helpen!

Beschadigingen aan je bestelling

Je bestelling zal door het team van BLOOMBLOOM met de grootste zorg ingepakt en gecontroleerd worden voor verzending. Mocht het toch voorgekomen zijn dat je bestelling beschadigd is tijdens transport dan kun je hiervoor via e-mail contact met ons over opnemen. Wij zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen voor vervanging van je bestelling. Vergeet niet je bestelnummer, track&trace code en adres- en contactgegevens mee te sturen.